Trip #1 - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Liza & Maarten - WaarBenJij.nu Trip #1 - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Liza & Maarten - WaarBenJij.nu

Trip #1

Blijf op de hoogte en volg Liza & Maarten

26 Januari 2017 | Costa Rica, Sámara

Iets anders dan gepland maar na een 5 uur durende busreis zijn we aangekomen in Samara!

Volgens de planning zouden nog 1 nacht in het hostel in San José blijven maar we hadden het daar wel gezien ondanks dat het daar heel fijn was. We wilden graag naar de Poas vulkaan een uur vanuit San José maar als het daar bewolkt is kun je niets zien & betaal je $150 voor niks. Dat risico wilde we niet nemen & we wilden eigen wel graag richting het strand dus.. Hier zijn we dan!

We zijn samen met een stel uit Engeland naar Samara gereisd en delen met hun een kamer in het hostel hier! Samara is een heel klein surf dorpje, heel gezellig met super aardige mensen & een strand vol palmbomen!

We gaan nog even een biertje drinken in een barretje hier & dan richting bed, morgen misschien surfen!

Fijne dag allemaal :) xo