Nicaragua! - Reisverslag uit San Juan del Sur, Nicaragua van Liza & Maarten - WaarBenJij.nu Nicaragua! - Reisverslag uit San Juan del Sur, Nicaragua van Liza & Maarten - WaarBenJij.nu

Nicaragua!

Blijf op de hoogte en volg Liza & Maarten

02 Februari 2017 | Nicaragua, San Juan del Sur

Afgelopen zondag zijn we van Costa Rica naar Nicaragua gereisd
Na een lange, overvolle busreis zijn we aangekomen in San Juan Del Sur!

Het waait super hard hier dus op het strand relaxen was niet zo'n succes. De mensen zijn hier heel aardig en behulpzaam, anders als in Costa Rica..

Van de week zijn we naar het standbeeld van Jezus geweest hIer boven op de berg, we zonsondergang was zo mooi! Ook hebben we gezip lined, de tour guides waren hele aardige jonge jongens & de lines waren super leuk! Er was 1 line waar je heel stijl naar beneden moest, 1 van de tour guides ging als eerst heel langzaam naar beneden.
Ik ging als eerst van onze groep en zei tegen de andere tourguide dat ik ook langzaam naar beneden wilde (aangezien alleen hij mij kon afremmen), na ongeveer een meter langzaam naar beneden te gaan liet hij het touw los en stortte ik met een noodgang naar beneden, ik denk dat ik nog nooit zo hard heb gegild haha! Verder hebben we al veel leuke mensen ontmoet uit andere landen, waar we nu zitten is een soort party town dus feestjes & drank zat :)

Gisteren is Maarten's broer Jeroen aangekomen, hij is van plan een aantal dagen met ons hier te blijven en vliegt dinsdag terug naar huis.

Vandaag gaan we hopelijk surfen op 1 van de stranden in de buurt en vanavond laat gaan we misschien naar het strand om schildpadden te zien!

Verder... Ik ben al aardig bruin geworden & maarten begint ook langzaam een kleurtje te krijgen! De muggen zijn gek op me, zelfs als ik een lange broek draag en speciale spray op heb prikken ze me nog, heul fijn..

Het eten hier is heerlijk en goedkoop! We hebben net ontbeten (fruit, pannekoeken, rijst met bonen en een omelet) voor $13 met z'n vieren! De burritos en tacos zijn zooo lekker & maarten geniet volop van alle visgerechten!

Het is heel erg leuk hier & het idee dat we hier nog zo lang zijn is heel fijn, wel kijken we er super erg naar uit om weer naar Nederland te komen en jullie allemaal weer te zien!

  • 02 Februari 2017 - 17:49

    Otelinda :

    Hij liza en Maarten, wat fijn te horen dat jullie zo naar je zin hebben en dat jullie al zoooooooooo veel dingen hebben gedaan . Het is ook fijn det Jeroen een paar dagen op visite is gekomen . Ik geloof echt wel dat de tapas en de drankjes lekker zijn hoor

  • 02 Februari 2017 - 22:22

    Gerard:

    Hee Kanjers, leuk te horen dat jullie het zo naar je zin hebben. Geniet ervan. Ben wel super jaloers ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza & Maarten

Actief sinds 17 Jan. 2017
Verslag gelezen: 45
Totaal aantal bezoekers 983

Voorgaande reizen:

22 Januari 2017 - 30 November -0001

De reis naar Centraal Amerika

Landen bezocht: