Aangekomen in Costa Rica! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Liza & Maarten - WaarBenJij.nu Aangekomen in Costa Rica! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Liza & Maarten - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Costa Rica!

Blijf op de hoogte en volg Liza & Maarten

23 Januari 2017 | Costa Rica, San José

Na een heeeeuuule lange reis zijn we dan eindelijk aangekomen in ons eerste hostel; TripOn2 in San Jose-Costa Rica!

De reis ging helaas niet helemaal als gepland want Delta Airlines is sinds gisteren al mijn back pack kwijt. We kwamen aan in Los Angeles en mijn tas was nergens te bekennen. Na 10 uur zoeken, uren lang in rijen te hebben gestaan en met 4 verschillende mensen te hebben gesproken werd ons de keus gelaten om te blijven in Los Angeles (op eigen kosten) of zonder tas door naar Costa Rica. Dit laatste hebben wij gedaan & eenmaal aangekomen werd ons verteld dat de tas naar Atlanta (?!) is gegaan en nu onderweg is hier heen. Als het goed is word ie vanavond bij ons hostel afgeleverd :)

Het is hier super lekker warm & het kleine beetje wat we tot nu toe hebben gezien van het land is zo mooi! Maarten is na 30 minuten in de zon lopen trouwens al verbrand want de zonnebrand zit in de back pack.

Fijne avond allemaal!

• 23 Januari 2017 - 21:22

Henri:

Jullie hebben toch wel factor 80 voor Maarten meegenomen?

• 23 Januari 2017 - 21:38

Otelinda:

Hahaha ik hoop dat hij er niet te veel last van krijgt!! En niet veell